Min kurv 0

Handelsbetingelser

Betaling

Slyngekompagniet modtager betaling med VISA, Mastercard og American Expres.

Alle beløb er i danske kroner og incl. moms.

Slyngekompagniet bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Slyngekompagniet afsender pakker senest i løbet af 2 dage, men meget gerne hurtigere. Pakkerne bliver sendt gratis til GLS pakkeshop, uden omdeling. Med omdeling koster fragt 30,00 DKK.

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader opstået ved forkert brug af produktet / ydelsen.

Ved returnering skriv venligst e-mail til hej@slyngekompagniet.dk og send varen til:

Slyngekompagniet

Daniela Hummelgren
Ærtevej 9, 3th
2700 Brønshøj

Send pakker altid forsikret, behold kvitering med Track and Trace nummer. 

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion
Pengene bliver returneret på samme kort, som du har betalt med.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet, hvorefter du har yderligere 14 dage til at returnere varerne til ovenstående adresse.

Fortrydelsen skal meddeles pr. mail på hej@slyngekompagniet.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende denne retur til ovennævnte mailadresse. Formularen finder du her.

Varens stand ved returnering
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes brug, ud over hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion.

For at få hele købsbeløbet retur må du altså kun bruge varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er anvendt udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur - afhængig af varens handelsmæssige værdi. Har du taget varen i brug og returnerer en brugt vare, vurderer vi værdiforringelsen og udbetaler varens pris minus værdiforringelsen. Du skal forvente at værdiforringelsen er minimum 50% på brugte varer.

Det er dit ansvar, at pakken når frem til Slyngekompagniet. Sørg for at få en kvittering, når du afleverer pakken til PostDanmark, GLS eller en anden transportør. Gem din kvittering - det er dit bevis på at pakken er sendt tilbage.

Send pakker altid forsikret, behold kvitering med Track and Trace nummer.

Vi tager forbehold for udsolgte varer, trykfejl, stavefejl, leveranceændringer fra vores leverandører samt forsinkelser og forhold, som Slyngekompagniet ikke kan kontrollere.

Oplysning om klagemuligheder

Hvis du er utilfreds, kontatk mig på hej@slyngekompagniet.dk

Men der er også en anden mulighed:

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse hej@slyngekompagniet.dk

Vi prøver altid at ordne det sådan, at du bliver tilfreds!